Aankomst in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Aankomst in San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Aankomst in San Francisco

Door: Flintstones

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

02 September 2009 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,

Dinsdag 1 september was een lange reisdag, die voorspoedig is verlopen.
De vlucht vanuit Amsterdam, de overstap in Chicago en in San Francisco de transfer naar Hertz waar onze auto klaarstond. Keurig geregeld allemaal!
Klaas-Anne heeft de spits afgebeten v.w.b. het rijden in onze GRATIS geupgrade 7-persoons Chrysler (automaat). Grooote auto, waarbij een opstapje geen overbodige luxe zou zijn voor mensen met korte benen (haha). Veilig en snel bereikten we het Comfort Inn hotel.
De reservering riep enige vragen op. Op de vouchers van de hotels hebben de mannen een kamer en de vrouwen een kamer....we zullen het vast vaker uit moeten leggen, want als deze combinatie in `gay-capital´ San Francisco al bijzonder is....
Na het inchecken (19.15)zijn we "de buurt" gaan verkennen. Dat kwam meteen op de kuiten aan..steile wegen, hoor!

Na een maaltijd in een typische Amerikaanse 'Diner' op Ghirardelli Square, zijn we rond 21.15 weer richting hotel gegaan. Toen ook onze kamers opgezocht. De eerste 24 leuke vakantieuren zitten er inmiddels al op! Tot binnenkort!

• 02 September 2009 - 14:08

Collega's EKD KBBS:

Vol verwachting keken we uit naar jullie 1ste reisverslag en ja hoor, daar was ie dan! Heel erg leuk om te lezen allemaal, het is hardop voorgelezen op de afdeling. We kijken uit naar jullie volgende verslag. Heel veel plezier daar en de hartelijke groeten van ons allemaal!

• 02 September 2009 - 14:48

Papa En Mama:

Geweldig jullie eerste
    verslag en dat het allemaal goed is verlopen.
    Groetjes en Heel Veel
    Plezier en een dikke kus .

• 02 September 2009 - 17:47

Heit En Mem:

het lijkt wel hard werken zo'n eeste vakantiedag! Zere kuiten zeker; hadden we toch vaker de Mienscheer met zijn heuvel moeten nemen! Blij dat het goed gaat: houden zo. Poot van Ranka (herrieschopper) en tut van ons en van pa en ma

• 02 September 2009 - 18:38

De Moltjes :

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie!

Groetjes

• 03 September 2009 - 07:07

Freddy & Teddy:

Dus de reis goed gegaan.
    Goed om te lezen.
    En foto's erop zetten hé. Wij willen ook mee genieten hahaha

Héél veel plezier en geniet ad have fun!

dikke doek.