Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Marum, Nederland van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Marum, Nederland van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Flintstones

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

30 Augustus 2009 | Nederland, Marum

He, he, bijna is het zover!
De laatste dingen nog even regelen, zo moeten er nog even wat nieuwe spelletjes op de Nintendo, wat extra muziek op de mp3 en uiteraard de koffers nog gepakt.

En dan gaan we morgen alvast genieten van de vakantie! Dinsdag vliegen we, maar aangezien we overnachten in het Ibis vlakbij Schiphol, nemen we morgen al lekker mee. Het wordt mooi weer, dus dat moet toch een goed voorteken zijn!

We proberen om in Amerika toch dagelijks wel iets van ons te laten horen, maar mochten we geen computer met internet in de buurt hebben of als de dag al lang genoeg was, slaan we misschien wel een xtje over. Maar we zullen jullie regelmatig op de hoogte houden van onze ervaringen in the States!!

Tot ons volgend verslag,

De Flintstones

• 30 Augustus 2009 - 14:52

Robert En Rudie:

We wensen jullie allemaal morgen een mooie start ve fantastische vakantie.
    Goede Reis.

• 30 Augustus 2009 - 20:38

Heit En Mem:

Vanavond met jullie al goed in Amerikaanse sferen gekomen in Yankee Doodle. Was erg leuk en we wensen jullie ook zo,n geweldige vakantie toe! Geniet ervan!

• 02 September 2009 - 06:05

Sebastiaan & Janine: