Kennedy Space Center - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Kennedy Space Center - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Kennedy Space Center

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

28 Februari 2014 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

Woensdag de 26e: de dag rustig begonnen: heerlijk ontbijt en nog even zwemmen. Toen op naar Cocoa Beach, slechts een dik uur rijden vanuit Vero Beach. Eenmaal ingecheckt, de omgeving nog verkend en geluncht op de pier van Cocoa Beach. Obers waren niet gediend van de duiven op het terras, dus wegjagen die beesten! 1x voordoen was voldoende voor Daan, even oefenen en toen riep hij overtuigend 'ga naar go away pigeons'!
Na de late lunch konden we bijna in 1x door naar de beachbar bij het hotel: van 16-19 happy hours! Korting op drankjes en appetizers. Duidelijk waar ons avondeten uit bestond ;)
Tussentijds een spelletje 'Human, do not irritate me' was een succes, al is de 1 meer tactisch spelend ingesteld en de ander gewoon een pestkop...ik noem geen namen..;)
Donderdag 27-2 de gehele dag bij Kennedy Space Center doorgebracht. O.a. een simulatie lancering meegemaakt, een rondtour over het terrein, raketten en spaceshuttels Atlantis en Apollo bekeken.
Na de ervaring van de raketsnelheden, wist Petra het gaspedaal op de terugweg ook prima te vinden. Vlakbij het hotel even makkelijk eten, chinezen, en toen bij het hotel het kampvuur aangestoken! Een prima afsluiter van deze dag!

Heit En Mem:

Al weer zo'n prachtig reisverslag en mooie foto's. Kunnen we een beetje mee genieten! Space center was vast wel leuk, voor Daan ook wel? En wat leren jullie die jongen allemaal? Duiken, vliegen, engels?

Dat laatste is wel mooi: kan hij straks ook met het fries beginnen!

Facebook doet zijn werk trouwens ook prima. Collega's hebben soms al weer meer gezien dan ik (heit). Mem ligt de hele dag voor de tablet. Straks ontwenningsverschijnselen.

PS: Daan zagen we niet bij het kampvuur. Lag die al in de wigwam?

PS2: we hebben wat haardhout voor Klaas geritseld: zelf nog even zagen en kloven!

• 02 Maart 2014 - 09:44

Freddy. Teddy. Stef En Luc:

Hey. Geweldige foto's. ..en leuk om alle reisverslagen te lezen.
    Een hele leuke reis verder. En wij kijken en lezen mee....
    Groetjes en geniet. Dikke doek van ons 4-en ♥