Orlando Magic-basketbal en westkust Florida - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Orlando Magic-basketbal en westkust Florida - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Orlando Magic-basketbal en westkust Florida

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

04 Maart 2014 | Verenigde Staten, Crystal River

Zondagmorgen 2-3 rustigaan gedaan. Na een drukke dag in Magic Kingdom was het best lekker om de dag relaxed te beginnen. Na het all-you-can-eat ontbijtbuffet nog even ouwehoeren in het zwembad en toen op weg naar downtown Orlando. De eerste stop was bij Floyd's 99 barbarshop, de beste in town. De heren waren nu echt zat van hun behaarde gezichten en zijn voor $28,- weer gladgeschoren, gemasseerd en gelotioned. Toen naar de buren voor een bijzonder ijsje: neem een bakje, vul deze met je eigen sma(a)k(en) ijs, toppings/snoepjes/koekjes en evt. saus. Laat dan je bakje wegen en betaal naar gewicht; heerlijk systeem!
Na deze verwennerij was het tijd om naar het Amway Center door te rijden. Op de boulevard was de supportersvereniging van de basketbalploeg Orlando Magic actief met o.a. karikatuurschetsen, schminken, ballonfiguren etc. Als supporter van Donar, was de fotoshoot van deze happening voor André begonnen. Toen via de shop het Amway Center in, waar de voorbereidingen verder gingen; Daan gekoppeld aan een cheerleader voor een leuke foto....dié durfde wel...:)
Na de winstpartij was het alweer een latertje, dus borrel- en bedtijd.

Maandag 3-3 was een korte reisdag. Via een landelijke route naar Cristal River gereden. Geluncht in een leuk restaurantje met lokalen gerechten en toen door naar het hotel, een echte Plantation, mooi gelegen aan een baai. Tijd totaan het diner nog actief besteed in het zwembad, waarbij bal en Daan gooien nog weleens door elkaar werder gehaald :). Maar feest was het wel!
Na een goed vullend diner bij een lokale tiki bar&grilli aan de baai, hebben we een mooi hoekje in het hotel opgezocht waar iedereen met facebook, email etc. aan de slag ging. Een (redelijk) stil gebeuren...dus alle tijd om dit verslag er nog op te zetten ;) (en nu ik mijn facebook nog...haha).

En morgen...begint onze échte vakantie > op naar het relaxhotel in St. Pete's!

• 05 Maart 2014 - 10:51

Reinet:

André en Petra, heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Ranka.

Leuk om die mooie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Geniet nog maar lekker de komende week.

Groetjes Reinet