Terugreis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Terugreis

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

12 Maart 2014 | Nederland, Groningen

En ja, de laatste dagen in Florida zitten er alweer op. Inmiddels zijn we allemaal weer thuis en ervaren de verschijnselen van jetlag.

Maar goed, de laatste dagen in St. Pete's waren heerlijk. Echt lui bij het zwembad. Esther en Petra haalden ontbijt en bij terugkomst waren de heren al geïnstalleerd aan de rand van het zwembad; ligbedden, handdoeken, parasol etc. dus goed geregeld! Alleen 's avonds de deur nog even uit voor de dagelijkse avondhap ;))

Maandag rustigaan gedaan en rond 11.30 reden we richting Orlando airport. Onderweg zouden we wel bekijken hoe e.e.a. verliep en of we nog een tussenstop gingen maken. De tussenstop was er wel, maar een onverwachte....
Op de tickets stond het adres waar we de huurauto weer in moesten leveren, natuurlijk bij het vliegveld. Alles verliep voorspoedig, dus binnen 5 minuten was de auto uitgecheckt en konden we onze koffers uitladen om naar de vertrekhal te gaan. De behulpzame medewerkers van Avis vroegen waar we naartoe gingen en toen kwam het...er ging geen vlucht naar Amsterdam met ArkeFly. Bleek dat we bij een ander vliegveld in Orlando moesten zijn, bijna 45 minuten verder rijden!
Maar dat kon dan niet met de net ingeleverde auto, want die was al uitgecheckt en weer inchecken schijnt niet gebruikelijk te zijn. Dus een taxi was een alternatief, helaas stonden daar ook zo'n 100 mensen te wachten, dus geen optie.
Maar na een uur, waarbij ongetwijfeld de 'wanhoop' en zeker ook de charmes van Esther en Klaas-Anne (jaja, ik hoor het al, 'hoe is het mogelijk', haha) parten hebben gespeeld, kregen we toch onze 'eigen' auto nog mee om naar het juiste vliegveld te vertrekken. Gelukkig! Kostte wel geld, maar dat punt van kritiek wordt zeker nog besproken met de travel agency.

Klaas-anne vond het op het laatste stukje nog nodig om een afslag te missen en zo hebben we nog 3 x tol moeten betalen, maar ach, we hadden het aan tijd en dan zie je nog wat meer toch? :)

De terugreis verliep verder helemaal oke, Daan heeft heerlijk liggen slapen in het vliegtuig, wat helaas voor de rest van ons niet was weggelegd.

Op Schiphol werden we verwelkomd door de 3 moeders. ZIJ dachten ons te verrassen, maar WIJ hadden het stiekem al verwacht, maar we vonden het erg leuk dat ze er stonden! Dat is nog eens thuiskomen!
's Avonds waren ook de vaders er allemaal bij, toen wat chinees gehaald en natuurlijk zijn de eerste reisverhalen uitgewisseld.

Nu tijd om te acclimatiseren en de jetlag verwerken, en dat doen we graag na een geslaagde vakantie!

Bij deze nemen we ook afscheid van al onze 'volgers'.
Bedankt voor jullie aandacht :)

Tot een volgende keer!

• 12 Maart 2014 - 23:19

Heit En Men:

en wij blij dat jullie het naar de zin hadden....en nu weer heel en gezond thuis zijn!

ps: de jetlag duurt 6 dagen: het komt dus wel goed!