Key West en zuidoost Florida - Reisverslag uit Vero Beach South, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Key West en zuidoost Florida - Reisverslag uit Vero Beach South, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Key West en zuidoost Florida

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

26 Februari 2014 | Verenigde Staten, Vero Beach South

De maandagochtend begon met kadootjes...voor Esther :-). Zoals voorspeld, een zonnige (verjaar)dag, dus op tijd naar het zuidelijkste punt van de Keys.
Een mooie route over de overseas highway met de 7-mile bridge bracht ons rond 14.30 op de eindbestemming en om 15.30 zaten we aan de beroemde Key Lime Pie, een heerlijk maar machtig gebakje. Klaas Anne en Esther namen het ijsje....een fikse calorieenbom door de dikke laag choco..maar hij was lekker :-)
Na een toeristische rondwandeling door het centrum, en met de neus op een vertrekkend megagroot cruiseschip, nog een cocktail gedronken en toen op naar het verjaardagsdiner van Esther. Voor de 2e keer kon Daan zijn ogen niet meer openhouden en viel voor de 2e keer met zijn neus in het eten...alle indrukken van de dag verwerkt, dan is eten niet meer zo spannend :-)
25-2 was een lange reisdag, waarbij de eerste tussenstop bij de McD. was voor het ontbijt. Heel anders dan in NL, maar het wordt niet Andre`s favoriete adres..al waren de pancakes lekker!
In Fort Lauderdale nog een stop gemaakt bij het Hyatt hotel om op de bovenste verdieping mooie uitzichtfoto`s te maken. Mocht officieel niet, maar kon wel...tja, dan moet je durven.. en is gelukt!
In Palm Beach nog een scenic toeristenroute gereden door de rijkste stad van USA. Daarna door naar ons hotel in Vero Beach. Een lange reisdag, maar wederom de moeite waard!
Morgen iets rustiger aan en een klein stukje noordelijker reizen naar Cocoa Beach.
Tot later :-)