st. Pete's Beach en Tampa (Busch Gardens) - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu st. Pete's Beach en Tampa (Busch Gardens) - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

st. Pete's Beach en Tampa (Busch Gardens)

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

08 Maart 2014 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Ons relaxweekje is alweer halverwege, tijd vliegt voorbij. Woensdag een luie dag op het strand en bij het zwembad. In de loop van de middag naar het nabijgelegen Madeira Beach, waar een gezellig vissersdorpje is nagebouwd met de nodige entertainment, shops en restaurantjes. De traditie van de Flintstones ook hier enigszins in ere gehouden...een bezoek aan Hooters kon niet uitblijven en, zo vader zo zoon, de foto met de shoes van Bubba Gump is als vanouds :-

De Helga van Leurs en co kunnen er hier wat van: de weersvoorspellingen hebben we goed kunnen gebruiken om onze plannen te maken. Donderdag was dramatisch weer, de hele dag regen met fikse (onweers)buien. Een prima dag om nog even richting het zuiden te toeren, een kustroute langs o.a. de plaatsjes Sarasota en Venice om uiteindelijk in Fort Myers nog wat inkopen te doen in een mall voorzien van leuke boetiekjes en de welbekende Macy's.

Vrijdag een droge dag, maar nog enigszins bewolkt en aan de frisse kant: een prima dag om door te brengen in pret-en safaripark Busch Gardens in Tampa. Een leuke dag waar iedereen zich prima vermaakt heeft. Esther nam Klaas-Anne en André mee in alle 'spannende' rollercoasters. Ik moet zeggen: de mannen waren meer onder de indruk dan Esther, die kan het niet gek genoeg gaan, haha. In de tussentijd beleefden Daan en Petra hun eigen avonturen bij o.a. de grijpapparaten, waar ze volgens Daan 'samen een olifant hebben gevangen' :-) . Ook waren de vrienden van Sesamstraat aanwezig die nog voor leuke fotoshoots met Daan (en anderen) hebben gezorgd.

De vooruitzichten zijn voor zaterdag en zondag weer zonnig en warm, dus....lui bij het hotel, zandkastelen bouwen, in zee dobberen en ballen&ouwehoeren in het zwembad...heeeerlijk!

En verder dan dat denken we nog niet na. Al moet ik zeggen, we hebben een aantal leuke optrekjes gezien om t.z.t. onze oude dag door te kunnen brengen :-)
En Florida is zeker een relaxte sunshine state voor een heerlijke vakantie!

See ya'all later :-)

• 09 Maart 2014 - 19:13

Ten Have:

Even weer jullie ervaringen/ verslagen gelezen en foto's bekeken.
    Geweldig allemaal, de foto's laten zien dat het heerlijk weer is, alhoewel hier ook de lente is begonnen hihi.
    Maar wat een indrukken allemaal, erg leuk, een ervaring om nooit te vergeten hé.

En Daan vindt het vast ook prachtig!!

En mooie plaatjes gezien hoor ( stiekum jaloers hihih).... nog even lekker genieten, because time fly's when you have fun!!
    En Klaas ik heb nog geen running foto's gezien, of toch maar niet!

Hey luitjes, geniet er nog maar lekker van.

Groetjes ons viertjes!!