Dag 4 - 24 april - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Dag 4 - 24 april - Reisverslag uit Pigeon Forge, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Dag 4 - 24 april

Door: André, Petra, Klaas-Anne, Esther en Daan

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

25 April 2023 | Verenigde Staten, Pigeon Forge

Yes, it's Dollywood time today!! [e-1f60d]

Lekker rustig aan de dag begonnen met de all-you-can-eat ontbijtbuffet in het hotel. Daarna in de auto op naar Pigeon Forge!Een 20 minuten later stonden we al op het parkinglot, die verrassend leeg was. Dat werd later in het park wel bevestigd, zo heerlijk rustig met geen wachtrijen bij de achtbanen. Wij blij dat we geen first-in-line-tickets hebben gekocht!

Een dag vol adrenaline, zweterige en/of trillende handen, natte kleren, Dolly's muziek overal, bijzondere Amerikanen, leuke gesprekken met Amerikanen en veel lachen, gieren en brullen. Zowel letterlijk als figuurlijk.

En de achtbanen... echt supergaaf!! Met pakkende en passende namen. De Wild Eagle, Thunderhead (een houten achtbaan), Tennessee Tornado, Mystery Mine, Lightning Rod (echt de allersnelste achtbaan die we ooit hebben meegemaakt!), Firechaser Express, Dragonflyer en Blazing Fury. En een aantal 2x gedaan, want ach, niet omdat het moet, maar omdat het kan. Alle 5 met kletsnatte broeken en schoenen in de auto gestapt door de laatste van vandaag, de Smoky Mountain River Rampage.

Met natte broeken en al toch nog even een drankje gedaan bij Hard Rock Cafe. Toch altijd leuk om even te kijken. Pigeon Forge noemen ze ook wel klein Las Vegas. Met alle dinershowlocaties, losse attractiemogelijkheden en allerlei andere uitgaans- en activiteitenopties op 1 lange rij, snappen we dat...

Terug in het hotel de natte kleren uit, drankje mee naar het zwembad waar Daan de laatste (alhoewel dat nooit stopt) energie er uit zwemt [e-38] wij de administratie bij werken. Verslagen typen, restaurant voor vanavond zoeken, ideeën voor morgen uitwerken. Genoeg te doen samen. ;)

En onze huisfotograaf heeft alles vandaag weer perfect vastgelegd! Thnx Dre!

Tags: #Dollywood