Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Nashville

Door: André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

28 April 2023 | Verenigde Staten, Nashville

Dag 7, 27 april

Wat weer een topdag! De toerist uithangen in Nashville. In dit geval grotendeels met de hop-on-hop-off trolley. Ideaal mede gezien door het

enigszins miezerige weer. Vlakbij ons hotel maken we eerst een tussenstop @Grand Ole Opry (1 van de beroemdste countrystudio's ter wereld) voor enkele foto's en toen door richting downtown.

Eenmaal geparkeerd bij het Nissan American football stadium, 'home of the Tennessee Titans' (wat nog een staartje kreeg...) zijn we via de loopbrug over de

Cumberland River downtown Nashville

ingewandeld naar het beginpunt van

de Trolley aan Broadway. Leuke tour en

ontzettend veel gezien! Teveel om hier

te benoemen, dus google gerust op trolleyroute Nashville [e-38] scroll door de vele foto's. Hierbij slechts enkele highlights: Musician's Hall of Fame, Farmer's Market, Capitol, Marathon Motor

Works, Centennial Park, Music Row Country Music Hall of Fame. Na enkele hop-off momenten zijn we uiteindelijk vlakbij Broadway weer uitgestapt en hebben we daar nog een

paar muziekbars bezocht waaronder die van

Johnny Cash en Kid Rock. Wat een belevenis, geweldig!! Daan redelijk lang mee naar binnen kunnen 'smokkelen', maar rond

17.30 uur was het toch wel gebeurd...de

beveiliging kon het niet meer door de

vingers zien (in Tennessee mogen kinderen namelijk niet overal cq. niet de hele dag de bars in en al helemaal niet aan de bar plaatsnemen), dus op straat maar verder

gedanst...m.n. André dit keer.

Eenmaal terug bij de auto, die Klaas keurig

had geparkeerd...bleek dat deze niet in

de juiste richting geparkeerd stond, dus $70

lichter! Bijzondere regels hier...maar tis

wat 't is...

Wederom gegeten bij Scoreboard Bar[e-38]Grill waar ook vandaag weer een superleuke band speelde: 'Amacyn'. Hier de dag van morgen doorgesproken; de route naar Memphis! Toen nog een borrel, de heerlijke Moonshine Banana Pudding, in het hotel en wederom alweer een topdag achter de rug!

Bye now all!

Tags: #Nashville