Miami en Everglades - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu Miami en Everglades - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan - WaarBenJij.nu

Miami en Everglades

Blijf op de hoogte en volg André, Petra, Klaas-Anne, Esther & Daan

23 Februari 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

21-2: Tegen 21.30 geland op airport Miami. Koffers opgehaald en op naar Avis voor de auto. Het standaard Amerikaanse verkooppraatje voor een upgrade (welke écht nodig zou zijn voor al onze koffers...), hebben de heren bewezen om prima uit de voeten te kunnen met de Dodge Grand Caravana, geen upgrade nodig..de eerste dollars bespaard voor leuke dingen 'on our way'.
Om 23.00 parkeerde Klaas Anne de auto bij de Valet parking van ons hotel aan South Beach.

22-2: Na een heerlijk uitgebreid ontbijt met o.a. de 'turn-around-bitches' (=wentelteefjes) en de eerste kennismaking met het strand van South Beach, hebben we om 9.30 de Hop-on bus van Big BusTours gepakt. Een mooie manier om geheel Miami (o.a. downtown, Coconut Grove, Coral Gables en Little Havana) in een notendop te ervaren. Daarna nog een boottour langs de glitter&glammer huizen in Biscayne Bay.
In de namiddag naar het Art Deco district op South Beach en natuurlijk zien en gezien worden op Ocean Drive :)

23-2: Mooi op tijd vertrokken, tegen 9.00 reden we richting de Everglades. Aan de noordkant, bij Shark Valley, hebben we met de tram een rondtour gemaakt door de Everglades, waarbij krokodillen spotten bovenaan het lijstje stond. Een geslaagde trip! Daarna door naar ons hotel in Florida City. Gauw ingecheckt en door naar Everglades AlligatorFarm, een mooi complex waar een minidierentuin is ondergebracht, maar het hoogtepunt hier is toch wel de airboottour! De waarschuwing 'je kunt wel wat nat worden' namen we voor lief en gingen op de eerste rij, voor in de boot, zitten. Zeiknat kwamen we er weer uit, maar het was geweldig leuk!. Toen de boot enigszins vaart minderde, was het niemand minder dan Daan die riep 'nog een keer!'
Op de terugweg nog een hamburger gehaald bij de diner Denny's en toen tijd voor een douche en een borrel.
Morgen weer een reisdag, nu naar Key West > het weer is fantastisch, dus Esther haar verjaardag vieren in de buitenlucht met zomerse taferelen, is een feit :)

Tot een later moment allemaal.

Greetings van ons allen, xxx

• 24 Februari 2014 - 11:10

Willem En Lienke:

Heel veel plezier in THE states en Esther een hele fijne verjaardag.

• 24 Februari 2014 - 12:00

Riemke Middel:

Goede morgen, Esther gefeliciteerd met jouw verjaardag, het ziet er allemaal geweldig dar bij jullie en op deze manier je verjaardag te kunnen vieren Top !!!!! Wij genieten van de foto's en verslagen. Wij zijn wel benieuwd naar de ontmoeting met Pamela'. Een hele fijne dag een dikke knuffel van ons allen, een EKTRA knuffel voor Daan, groetjes en liefs !!!!! Ankla en Riemke. Opa en Oma

• 24 Februari 2014 - 12:23

Reinet:

Hoi vakantiegangers,
    Wat weer leuk om de verhalen te lezen. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.

Maar voordat ik het vergeet:
    lieve Es, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor. Maak er een leuke dag van. Maar als ik dat zo lees (prachtig weer) dan gaat dat vast en zeker lukken.

Ik verheug me alweer op het volgend reisverslag.

Veel plezier samen.

Liefs Reinet

• 24 Februari 2014 - 14:28

Heit En Mem:

Nog maar een paar dagen weg en al weer prachtige verhalen en foto's. Geweldig! We kunnen ons voorstellen dat jullie het naar de zin hebben.
    @Esther: het is al weer een paar uur de 24e, dus fan herte lokwinske mei dyn jierdei! Derom in dubele tut! Maak er een mooie dag van samen! Wy vieren het later nog wel even (nu maar even in stilte:)).

We zijn nu al nieuwsgierig naar de volgende foto's en verslagen. Veel plezier verder. Dikke tut en knuffel van heit en mem, pake en oma. En Daan krijgt er altijd een paar extra!